رادیاتور قرنیزی چیست

رادیاتور قرنیزی چیست

رادیاتور قرنیزی چیست

قرنیز به قسمت پایینی دیوار که معمولا کمی از سطح آن جلوتر است گفته میشود. همه ما با قرنیز ها آشنایی داریم و نیازی به توضیح نیست. قرنیزها معمولا از جنس سنگ و سیمان بوده اند . اما در این مقاله قصد داریم رادیاتور قرنیزی را معرفی کنیم. این نوع رادیاتور نسل جدیدی از رادیاتور شوفاژ میباشد با این تفاوت که لوله های آب گرم از داخل قرنیزها عبور میکند و تمام سطح خانه را میپوشاند. نوعی سیستم گرمایشی جدید است که در این قسمت توضیحات کاملی ارائه خواهیم کرد.

شرکت شعله گستر

معرفی رادیاتور قرنیزی

رادیاتورهای قرنیزی از جنس آلومینیوم هستند که در تولیدات جدید ترکیبی از آلومینیوم و مس میباشد. در پشت این قرنیز ها لوله های آب گرم عبور میکند که این آب گرم از قسمت موتورخانه وارد قرنیز ها میشود. البته باید بدانید که قرنیزها مزایای دیگری دارند که در سایر مقالات ارائه نموده ایم. اما رادیاتورهای قرنیزی نه تنها محیط را به طور کامل گرم میکنند بلکه در ظاهر خانه و دکوراسیون تاثیر بسیاری دارند. و به دلیل اینکه فضای بسیار محدودی را اشغال میکنند طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

مزایا و معایب رادیاتور قرنیزی

در بالا به تعدادی از مزایا اشاره کردیم . اما اگر به طور کلی در نظر بگیریم قرنیزها معایبی هم دارند. صرفه جویی در مصرف سوخت و  انرژی ، از بین بردن رطوبت در دیوارها به خصوص برای مناطق مرطوب و کم حجم بودن از لحاظ اینکه فضای مفید را اشغال نمیکند و… . اما معایبی نیز دارد مثلا در همه ی قسمت ها حرارت و گرما به طور یکنواخت نیست همچنین به دلیل تنوع کم امکان اینکه با دکور خانه مطابق باشد ، کم است. اما این مشکل را میتوانید از طریق خرید قرنیز حرارتی از شرکت شعله گستر حل کنید.

رادیاتور قرنیزی هایلوکس

هوشمندسازی رادیاتور قرنیزی

رادیاتور های قرنیزی را میتوان هوشمند کرد به این صورت که با نصب سنسورهای الکتریکی دما میتوان تنظیم نمود که هر محیط دمای مشخصی داشته باشد و قرنیزها این تشخیص را بدهند که محیط سرد است یا گرم و دستور لازم را به کنترل پنل مرکزی ارسال کند . بنابراین میتوانید دمای محیط را بررسی کنید  همیشه محیط را با دمای مناسب قرار دهید. این کار علاوه بر راحتی استفاده از قرنیزها باعث میشود از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

خرید و نصب رادیاتور قرنیزی

اگر قصد دارید که خانه ای امن و راحت درست کنید میتوانید از رادیاتور قرنیزی شعله گستر استفاده کنید زیا در این شرکت نه تنها کیفیت بالای محصولات را مشاهده میکنید بلکه تنوع محصول به شما اجازه میدهد خانه را با هر رنگ و سلیقه ای دکوراسیون کنید. برای نصب این رادیاتورها نیاز است که تخصص و تجربه کافی داشته باشید تا با مشکلات مختلف روبه رو نشوید. بنابراین خدمان نصب و اجرای رادیاتور قرنیزی شعله گستر توسط پرسنل مجرب و حرفه ای صورت میگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *