مزایای رادیاتور قرنیزی

رادیاتور قرنیزی آخرین مرحله در گرمایش خانه هایی با دکوراسیون خاص هستند .آنها دارای مزایایی هستند و با انواع طراحی داخلی می توانند هماهنگ شوند و در صرفه جویی در انرژی و هزینه آن نیز مناسب می باشند.

مزایای رادیاتور قرنیزی

رادیاتودر قرنیزی چیست؟

رادیاتور قرنیزی همان رادیاتور چدنی قدیمی است که ظاهری مدرن و امروزی به خود گرفته است و با تکنولوژی های جدید آنها کارآمد تر و مقرون به صرفه تر شده اند.

در رادیاتور های قرنیزی خروجی گرمایش به سمت بالا می باشد . رادیاتور قرنیزی تمام ویژگی های رادیاتور های سنتی را دارد علاوه بر اینکه ظاهری زیباتر از رادیاتور های قبلی دارد. از جنس مس و آلومینیوم ساخته شده و به دلیل کوچک بودن در جاهای خاص و کوچک هم می تواند قرار بگیرد.جاهایی مانند زیر پنجره و یا گوشه های خانه و اتاق ها.

این رادیاتور می تواند جاهای کوچک و تنگ را هم گرم کند و با این کار مصرف انرژی را هم کمتر میکند .به این صورت که برای اینکه همه جای خانه گرم شود نیازی نیست تا درجه شوفاژ  و یا بخاری را تا حدی زیاد کرد تا حرارت آن به همه جای خانه برسد بلکه هر قسمت با سیستم گرمایش قرنیزی همان ناحیه گرم می شود.

مزایای رادیاتور های قرنیزی

رادیاتور های قرنیزی مزایایی دارد که به صورت مختصر بیان می کنیم:

1)رادیاتور های قرنیزی در مکان هایی که جای کمی دارند هم می توانند قرار بگیرند.

رادیاتور های قرنیزی می توانند حتی در زیر پنجره های ساختمان با ابعادی سفارشی هماهنگ با  ابعاد پنجره ساخته و نصب شوند. نصب این گونه از رادیاتور ها آسان می باشد.

شما می توانید با سفارش این رادیاتورها به شرکت مورد نظر ، فضای خود را بدست متخصصین شرکت داده تا آنها با توجه به فضایی که در اختیار دارند این سیستم گرمایشی را برای شما طراحی و ارائه دهند.

2) اصولا بهترین مکان در خانه شما زیر پنجره های خالی است که یک مکان عالی برای نصب رادیاتور های قرنیزی می باشد. با نصب رادیاتور در این منطقه در ضمن نگه داشتن هوای گرم خانه مانع گسترش هوای سرد به بقیه خانه می شود.

3) رادیاتورهای قرنیزی در زیبای دکوراسیون داخلی خانه تاثیر بسزایی دارد.

رادیاتور های قرنیزی با داشتن مدل های لوکس و و زیبا و با داشتن رنگ ها و اشکال مختلف میتوانند جلوه بهتری به خانه شما بدهند.

همچنین آنها با داشتن زیبایی و ظاهری لوکس بسیار مقرون به صرفه می باشند .

اگر به دنبال خانه های لوکس بوده اید شاید رادیاتور های منحنی را در این خانه ها دیده باشید و ممکن است که اصلا متوجا این رادیاتورها نشده باشید . این رادایاتور ها به حدی ظریف هستند که می توانند در دکوراسیون خانه محو و مخفی شوند.

همچنین این رادیاتور ها مزایای دیگری مانند نصب آسان ، کوچک و بی سر و صدا بودن و امکان نصب در خانه های قدیمی ، نیاز کمتر به سرویس و تعمیر و نگهداری را دارند.