رادیاتور شیشه ای

رادیاتور شیشه ای چیست

رادیاتور شیشه ای

امروزه جهان در حال  ایجاد ایده های جدید است که شامل طراحی انواع رادیاتورها و حتی رادیاتورهایی است که شبیه آینه ها هستند.  این رادیاتور ها باعث می شوند تا خانه شما به مکانی بسیار زیبا تبدیل شود.

شرکت شعله گستران غرب افروز با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء دانش خود در تولید رادیاتور قرنیزی و قرنیزهای حرارتی فعالیت می نماید و سعی بر آن دارد تا نسل جدیدی از رادیاتورها را تولید کند.

رادیاتور شیشه ای حرارتی با این عنواین نیز شناخته می شود : رادیاتور شیشه ای ، شیشه گرم کن برقی ، آینه گرم کن برقی.

رادیاتور شیشه ای

رادیاتور شیشه ای

 رادیاتور های شیشه ای مانند انواع رادیاتور یکی از راه های مختلف برای گرم کردن خانه شما می باشد.

 

فناوری جدید شیشه ای ، بخاری های برقی ساخته شده توسط شیشه با گرما هستند که میتوانند به وسیله مادون قرمز اتاق را گرم کرده و بدون هیچ صدا و بویی در اتاق این کار را انجام می دهند. پانل های تابشی برقی شیشه ای حرارتی با توجه به ظاهر زیبایی که دارند می تواند به عنوان مبلمان و دکوراسیون مورد استفاده قرار گیرد ، این رادیاتورها مناسب برای استفاده شخصی در خانه خود و همچنین در شرکت ها ، استودیوها ، بوتیک ها ، هتل ها و …می باشند. به لطف اندازه کوچک آنها ممکن است رادیاتور شیشه ای نیز برای خشک کردن حوله در حمام استفاده شود.

رادیاتور شیشه ای

رادیاتور شیشه ای برای گرمایش

 زیباترین و مجهزترین فضاها را می توان توسط رادیاتورهای شیشه ای ظریف گرم کرد ، که شفافیت و ظاهر آنها باعث بهبود زیبایی شناسی و کمک به این امر در آن مکان می شود.

سلامتی کامل هوا

همانطور که بخاری برقی شیشه ای ، گرمای خورشید را از طریق اشعه مادون قرمزگرفته و اکثراً اشیاء و سطوح را گرم می کند و بدون اینکه تداخلی در جو ایجاد کند جریان می یابد و عبور می کند. این امر امکان توزیع همگن گرما را فراهم می کند ، بنابراین سلامتی مطلق برای بدن انسان ، اجتناب از احساس ناخوشایند ( اینکه سر گرم شود و پا سرد بماند). سیستم تابش گرما باعث می شود هوای سالم ، بدون گرد و غبار و با رطوبت طبیعی آن ، در هوا ایجاد می شود  ، به طوری که افرادی که آلرژی دارند یا مستعد ابتلا به گلودرد هستند ، می توانند آزادانه در این هوا نفس بکشند.

فناوری نامرئی برای راحتی بسیار ملموس

رادیاتورهای برقی شیشه ای گرمای و حرارتی از دو صفحه شیشه ای شفاف ساخته شده با گرما ساخته شده و به منظور محافظت از امنیت و محافظت کامل در لمینیت قرار گرفته اند. سطح آنها به دمای حدود 75 درجه سانتیگراد می رسد و برخلاف رادیاتورهای معمولی ، انتقال انرژی برای تابش 70٪ و تنها 30٪ همرفت است. این درجه حرارت نسبتاً کم ، حداکثر گرمایشی را که با احساس خفیف گرما و بدون هیچ گونه سر و صدا و بویی بوجود می آید ، تضمین می کند ، علاوه بر این ، راندمان در این رادیاتورها نزدیک به 100٪ است ، زیرا گرما در همان محلی که استفاده می شود تشکیل شده است.

مزایای رادیاتورهای شیشه ای:

  •    عدم وجود هوای خشک و هوای گرفته
  •    عدم ایجاد محیطی مناسب برای انواع آلرژن ها
  •    عملکرد بی صدا و ایمنی بالا
  •    سهولت در نصب ، استفاده و برنامه نویسی
  •    سهولت در نظافت ، نگهداری و بهداشت
  •    ایجاد زیبایی در دکوراسیون داخلی

مکان های مورد استفاده رادیاتور شیشه ای

به دلیل شفافیت و زیبایی شناسی قابل انعطاف ، رادیاتورهای برقی شیشه ای حرارتی به روش های مختلفی قابل استفاده هستند: می توان آن را در جلوی پنجره ها قرار داد  به طوریکه در یک پارتیشن ادغام و جایگذاری شوند یا می توان آن را به دکور اضافه کرد.

این رادیاتورها برای خانه ها و محیط های مرطوب مناسب تر است.

مکان هایی مانند:

  •     ویلاها ، خانه ها و پنت هاوس ها
  •     هتل ها ، بوتیک ها ، اسپا ها و مراکز تناسب اندام
  •     گلخانه ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *