رادیاتور فولادی یا آلومینیومی

رادیاتور فولادی یا آلومینیومی

رادیاتورها برای این ایجاد شده اند تا یک اتاق تا آنجا که ممکن است گرم باشد.بدیهی است که اندازه رادیاتور باید متناسب با اندازه اتاق شما باشد تا رادیاتور وظیفه خود را به درستی انجام دهد.این روزها مواد مختلفی برای ساخت رادیاتورها استفاده می شود.مثل آلومینیوم ، چدن و فولاد که قبل از شروع به انتخاب رادیاتورها ، اولین تصمیم مهم این است که رادیاتور از چه موادی ساخته شده باشد.مواد مختلف به طور چشمگیری بر گرمایش خانه و راندمان کلی شما تأثیر می گذارد.در سال های اخیر ، رادیاتورهای آلومینیومی در صحنه ظاهر شده و جایگزین رادیاتورهای فولادی شده اند.در اینجا نگاهی دقیق تر به رادیاتورهای فولادی در مقابل آلومینیوم می اندازیم تا شما بدانید رادیاتور فولادی بهتر است یا آلومینیومی.در ادامه همراه ما باشید و برای خرید قرنیز حرارتی با ما تماس بگیرید.

فولاد

رادیاتور فولادی

کیفیت: فولاد یک فلز بسیار با دوام و با کیفیت است که اغلب برای رادیاتورها استفاده می شود.یکی از بزرگترین مزایای استفاده از فولاد این است که به مرور زمان زنگ نمی زند.فرض بر این است که از فولادی با کیفیت بالا استفاده می شود زیرا فولادهای بی کیفیت ممکن است با گذشت زمان زنگ زده یا پوسیده شوند.

کارآمد: فولاد به راحتی گرما را هدایت می کند و باعث می شود رادیاتورهای فولادی به گزینه ای بسیار کارآمد تبدیل شوند.حتی هنگامی که سیستم گرمایش مرکزی خود را خاموش می کنید ، فولاد گرمای خود را برای مدت زمان طولانی تری نسبت به سایر مواد حفظ می کند ، بنابراین بعد از مدتی از مزایای آن استفاده خواهید کرد.این در هزینه انرژی صرفه جویی می کند.

هزینه: فولاد ارزان است.بنابراین اگر به چندین رادیاتور احتیاج دارید و بودجه زیادی در اختیار ندارید ، فولاد برای شما مناسب است.

آلومینیوم

رادیاتور آلومینیومی

رسانایی: آلومینیوم این توانایی را دارد که یک هادی فوق العاده باشد.آلومینیوم توانایی پاسخ دادن سریع به تغییر در تنظیمات را دارد.بنابراین رادیاتورهای آلومینیومی پس از روشن شدن سیستم گرمایش مرکزی به سرعت گرم می شوند.

بهره وری: وقتی سیستم گرمایش مرکزی را که رادیاتور آلومینیومی دارد روشن کنید می توانید انتظار داشته باشید که خانه یا محل کار شما در مدت زمان بسیار کمی گرم شود.رادیاتورهای آلومینیومی برای گرم کردن اتاق ، به مقدار کمی آب احتیاج دارند و برای همین با وجود آنها در قبض های ماهیانه صرفه جویی می شود.به دلیل کیفیت سبک آلومینیوم نصب آن برای یک شرکت راحت تر است.به دلیل این ممکن است هزینه های نصب نیز کمتر باشد.

سبک: برای ایجاد انواع سبک ها و رنگ ها ، آلومینیوم به روش های مختلفی قابل دستکاری است.این یک ماده بسیار متنوع است که برای ساخت رادیاتور بسیار عالی عمل می کند. رادیاتورهای آلومینیومی به گونه ای طراحی شده اند که با اکثر محیط ها هماهنگ باشند.

در نهایت ، رادیاتور مناسب برای خانه یا محل کار شما به آنچه برای شما مهمتر است ، بستگی دارد.به عنوان مثال ممکن است شما به دلیل کمبود فضا ، رادیاتور قرنیزی را برای خانه و یا محل کار خود انتخاب کنید ، اما اگر مشکل کمبود فضا ندارید و به دنبال تعادل مناسب قیمت ، کارایی و دوام هستید ، رادیاتورهای فولادی ارزش دیدن دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *