با رادیاتورهای قرنیزی بیشترین استفاده را از فضای اتاق خود داشته باشید

با رادیاتورهای قرنیزی بیشترین استفاده را از فضای اتاق خود داشته باشید

نصب رادیاتور قرنیزی

یکی از سبک های رادیاتور که به طور فزاینده ای در بین صاحبان خانه ، طراحان داخلی و معماران رواج دارد ، رادیاتور قرنیزی است. دلیل اصلی افزایش نصب این رادیاتور ها این است که استفاده از آنها اغلب در مناطقی با فضای محدود مناسب تر است.

با وجود خانه های کوچک آپارتمانی همه ما به دنبال ایده های برای صرفه جویی در فضا هستیم.یکی از راه های انجام این کار ، فشار دادن مبلمان به سمت دیوارها است تا احساس فضای بیشتری در مرکز اتاق ایجاد شود. اما با وجود رادیاتورهای افقی قدیمی و ترس از مسدود کردن این رادیاتورها ، اینکار عملی نیست. رادیاتورهای قرنیزی از فضایی استفاده میکنند که ما هیچ استفاده ای از آن فضا نداریم ، یعنی بجای قرنیزها نصب میشوند.

مهم نیست اندازه اتاق شما چقدر است ، امروزه با وجود رادیاتور قرنیزی شعله گستر اصفهان ، دیگر نگرانی بابت کمبود فضا برای نصب رادیاتورها نخواهیم داشت.اگر فضای زیادی در دسترس نباشد ، در مورد این رادیاتورها فکر کنید ، چون رادیاتورهای قرنیزی به عنوان قرنیز مورد استفاده قرار میگیرند و به همین دلیل فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

فضای شما ممکن است محدود باشد اما شما هنوز هم می خواهید اتاق گرم باشد و اینجاست که رادیاتور قرنیزی اهمیت پیدا می کند ، چراکه رادیاتورهای قرنیزی برای اتاقهای کوچک بسیار کارآمد و مقرون به صرفه هستند.

رادیاتور قرنیزی

همانطور که همه شما میدانید رادیاتورها سال های بسیار طولانی است که برای گرم کردن فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند اما رادیاتورهای قدیمی به فضای زیادی برای نصب نیاز دارند و از این جهت ممکن است برای خانه های کوچک امروزی مناسب نباشند. بعلاوه رادیاتورهای قدیمی مصرف انرژی بالایی دارند.قرنیز حرارتی در مقایسه با رادیاتورهای قدیمی هم مصرف انرژی کمتری دارد و هم فضای مفید ساختمان را اشغال نمی کند.

در چند سال گذشته ، رادیاتورهای قرنیزی بسیار محبوب تر شده اند ، زیرا ، در حالی که به روشی مشابه رادیاتورهای سنتی کار می کنند ، هم فضای کمتری اشغال میکنند ، هم با وجود طراحی های هوشمندانه ، آنها را میتوان با هر نوع طراحی داخلی ، مطابقت داد و هم با وجود آنها میتوان تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

ظهور رادیاتورهای قرنیزی باعث شده است تا مردم بتوانند یک جایگزین زیبایی شناختی برای مدلهای معمول و سنتی پیدا کنند.با وجود طیف وسیع رنگ ها و طرح ها ، باعث می شود رادیاتورهای قرنیزی به عنوان یک عنصر معماری مورد استفاده قرار گیرند نه فقط یک ضرورت عملی.جهت اطلاع از دیگر مزایا رادیاتور قرنیزی سایر مقالات این سایت را دنبال کنید.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *